Ik in mijn klas

Dag allemaal, ik ben Pluim, de klaspop van de eekhoornklas


BELEVING: Kennismaken met Pluim & kiezen van symbooltje


EXPRESSIE - Kleurplaat van Pluim de eekhoorn



Wat een gezellige drukte heerst er in onze klas!


We maken ook kennis met Jezus, 
die in de godsdiensthoek van onze klas woont


HOEKENWERK 

 Verkennen van de klashoeken & experimenteren met klasmaterialen

Fijne motoriek - Insteekparels



Samen fantasierijk spelen


Kopen en verkopen in de winkelhoek



Niet vergeten ... even bellen naar mama en papa


Samen gezellig boekjes kijken






Exploreren en experimenteren met plasticine




En nadien het harde werk



Kokkerellen in de huishoek


Samen spelen met het grote houten poppenhuis



EXPRESSIE: Knikkerverven van knutseltas





GODSDIENST: Praatplaat - Nieuwe vriendjes


THEMA VOLGENDE WEEK:

IK IN MIJN KLAS















































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten