Oproep foto's



Dag mama of papa,

Vaak vraag ik me af hoe het met jullie gaat...  Hopelijk zijn jullie allen nog heel gezond en blijven jullie zoveel mogelijk in jullie kot 😉 
Met de juf gaat alles ook nog altijd prima! 


Met dit berichtje wil ik jullie graag vragen om vanaf maandag 20/04/2020 zeker een kijkje te nemen op smartschool. Vanaf maandag kan je activiteiten, opdrachtjes, liedjes, spelletjes, digitale prentenboeken, weblinks en begeleidende filmpjes van de juf terugvinden bij afstandsleren VKLK2A! Ook kan jullie kleuter dagelijks vrijblijvend deelnemen aan de live sessies. Het thema kriebelbeestjes staat al te wachten op jullie. Op de klasblog zullen regelmatig foto's verschijnen van jullie klasgenootjes in volle actie.

Stuur gerust foto's van knutselwerkjes, opdrachtjes, activiteiten,... van jullie kleuter door naar mijn e-mailadres woutersa001@gmail.com Geef deze boodschap ook door aan vriendjes van onze klas en vraag hen om ook zeker de klasblog regelmatig te bezoeken.


Alvast dank voor jullie inzet en enthousiasme omtrent het aanbod afstandsleren. Hou jullie goed en veilig en hopelijk dat we elkaar dit jaar nog mogen zien.

Groetjes aan jullie allen en een dikke zoen van juf Anja

PS: Ik mis jullie ook allemaal heeeeeeel erg!!!
Kus Foto's, Afbeeldingen En Stock Fotografie - 123RF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten